Často kladené otázky

Krátke odpovede na Vaše otázky

 

Ako môžem objednať tovar ?

Objednávku môžete realizovať

  1. prostredníctvom e-shopu
  2. telefonicky na čísle 0907 818 413, alebo 0908 550 900
  3. e-mailom na adrese margocsro@gmail.com

 

Je možnosť vrátenia alebo výmeny tovaru ?

Tovar zakúpený v e-shope môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Toto právo Vám vyplýva z §7 ods.1 zákona č. 102/2014 Z.z.). Ak tovar nechcete - jeho vrátenie do 14 dní je ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, preto postupujte podla Obchodných podmienok a splňte si svoju povinnosť, oznámiť nám to VYPLNENÍM a ODOSLANÍM FORMULÁRA.

Tovar je potrebné vrátiť v bezchybnom stave (nepoškodený, čistý, nenosený) spolu s jeho originálnym obalom a originálnym dokladom o kúpe. 

 

Je možné objednávku stornovať ?

Áno, je to možné. Telefonicky, alebo e-mailom do 48 hodín od objednania.

 

Ako viem, že moja objednávka bude vybavená ?

Po odoslaní objednávky dostanete na svoj e-mail potvrdenie  o prijatí objednávky. Ak takýto e-mail nedostanete, príčina môže byť :

1. nesprávne zadaná Vaša e-mailová adresa pri registrácii - znova sa prihláste a skontrolujte svoje konto

2. objednávka nebola korektne ukončená a neprišla do nášho systému

V oboch prípadoch nás kontaktujte e-mailom či telefonicky, alebo vytvorte novú objednávku (vybavená bude len jedna objednávka.)

 

Ako viem o vybavení svojej objednávky ?

O vybavení objednávky - odoslaní zásielky Vás informujeme krátkou e-mailovou správou. Tovar skladom expedujeme do 24 hodín od objednania a je Vám doručený v najbližší pracovný deň, na adresu, ktorú ste zadali v objednávke.

 

Chcem svoju objednávku ešte doplniť 
Ak ste si vytvorili a odoslali objednávku a rozhodnete sa ešte niečo doobjednať, môžete tak urobiť telefonicky, alebo si vytvoriť novú objednávku a v poznámke uviesť, že si želáte svoje objednávky spojiť a zaslať naraz.

 

Je určená minimálna hodnota objednávky?
Nie je.

 

Zasielate ryby kuriérom ?

Nie, ryby sú len k osobnému odberu.

 

Môžem nakupovať v e-shope ako firma/živnostník?
Áno. Pri nákupe je potrebné sa registrovať ako firma a zadať údaje pre vystavenie faktúry: názov firmy, právna forma, IČO, IČ DPH, fakturačná adresa, príp. adresa pre dodanie tovaru.

 

Ako sú chránené osobné údaje ?
Pri registrácii a nákupe v e-shope zadávate svoje základné osobné údaje, ktoré potrebujeme pre poskytnutie služieb doručenia tovaru a pre náš účtovný a fakturačný systém: meno a priezvisko, adresa (bydlisko alebo adresa doručenia), kontakty pre komunikáciu (telefónne číslo, e-mailová adresa). Tieto údaje sú uložené v našej databáze, bez prístupu cudzích osôb, ďalším subjektom ich nepredávame, neprenajímame, ani iným spôsobom neposkytujeme.