Často kladené otázky
Krátke odpovede na Vaše otázky
Ako môžem objednať tovar ?
Objednávku môžete realizovať
- prostredníctvom e-shopu
- telefonicky na čísle 0907 818 413, alebo 0908 550 900
- e-mailom na adrese margocsro@gmail.com
Je možnosť vrátenia alebo výmeny tovaru ?
Tovar zakúpený v e-shope môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Toto právo Vám vyplýva z §7 ods.1 zákona č. 102/2014 Z.z.). Ak tovar nechcete - jeho vrátenie do 14 dní je ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, preto postupujte podla Obchodných podmienok a splňte si svoju povinnosť, oznámiť nám to VYPLNENÍM a ODOSLANÍM FORMULÁRA.
Tovar je potrebné vrátiť v bezchybnom stave (nepoškodený, čistý, nenosený) spolu s jeho originálnym obalom a originálnym dokladom o kúpe.
Je možné objednávku stornovať ?
Áno, je to možné. Telefonicky, alebo e-mailom do 48 hodín od objednania.
Ako viem, že moja objednávka bude vybavená ?
Po odoslaní objednávky dostanete na svoj e-mail potvrdenie o prijatí objednávky. Ak takýto e-mail nedostanete, príčina môže byť :
1. nesprávne zadaná Vaša e-mailová adresa pri registrácii - znova sa prihláste a skontrolujte svoje konto
2. objednávka nebola korektne ukončená a neprišla do nášho systému
V oboch prípadoch nás kontaktujte e-mailom či telefonicky, alebo vytvorte novú objednávku (vybavená bude len jedna objednávka.)
Ako viem o vybavení svojej objednávky ?
O vybavení objednávky - odoslaní zásielky Vás informujeme krátkou e-mailovou správou. Tovar skladom expedujeme do 24 hodín od objednania a je Vám doručený v najbližší pracovný deň, na adresu, ktorú ste zadali v objednávke.
Chcem svoju objednávku ešte doplniť
Ak ste si vytvorili a odoslali objednávku a rozhodnete sa ešte niečo doobjednať, môžete tak urobiť telefonicky, alebo si vytvoriť novú objednávku a v poznámke uviesť, že si želáte svoje objednávky spojiť a zaslať naraz.
Je určená minimálna hodnota objednávky?
Nie je.
Zasielate ryby kuriérom ?
Nie, ryby sú len k osobnému odberu.
Môžem nakupovať v e-shope ako firma/živnostník?
Áno. Pri nákupe je potrebné sa registrovať ako firma a zadať údaje pre vystavenie faktúry: názov firmy, právna forma, IČO, IČ DPH, fakturačná adresa, príp. adresa pre dodanie tovaru.
Ako sú chránené osobné údaje ?
Pri registrácii a nákupe v e-shope zadávate svoje základné osobné údaje, ktoré potrebujeme pre poskytnutie služieb doručenia tovaru a pre náš účtovný a fakturačný systém: meno a priezvisko, adresa (bydlisko alebo adresa doručenia), kontakty pre komunikáciu (telefónne číslo, e-mailová adresa). Tieto údaje sú uložené v našej databáze, bez prístupu cudzích osôb, ďalším subjektom ich nepredávame, neprenajímame, ani iným spôsobom neposkytujeme.